שר הבריאות בוסו: "נותן אמון מוחלט ברופאים הערביים"

מהדורת הבוקר No Comments on שר הבריאות בוסו: "נותן אמון מוחלט ברופאים הערביים"

שר הבריאות אוריאל בוסו לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "יש לי אימון מלא ברופאים מהמגזר הערבי. מערכת הבריאות היא אחד הגשרים האחרונים שנותרו לנו בין המגזרים בישראל" על הריצה לראשות עיריית בני ברק: "אני עדיין מועמד לראשות העיר, אבל לא עסוק בקמפיין בכלל. הציבור יכול לראות את הביצועים שלי במשרד הבריאות, זה הקמפיין הכי גדול שיכול להיות"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו, התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם ופתח בהתייחסות לפיגוע אמש: "קראתי את הידיעה על הרופאים המחבלים אבל אין לי פרטים נוספים. זה בשום אופן לא יכול להשליך על שאר הרופאים במערכת. יש לי אימון מלא ברופאים מהמגזר הערבי. מערכת הבריאות היא אחד הגשרים האחרונים שנותרו לנו בין המגזרים בישראל"

לדבריו: "אתמול פגשתי גם את שר האוצר זה לא סוד שאנחנו נאלץ להדק חגורות מדובר במלחמה שעלות לפי הפרסומים תגיע למאתיים מליארד הכסף לא מגיע מהעננים וצריך לקצץ במשרדים אבל משרד הבריאות הוכיח את עצמו מאז ה7/10 כולם מבינים שבטחון ובריאות זה לא דבר שאפשר לדלג עליו מערכת הבריאות קיבלה תוספות משמעותיות בתקציב האחרון לקצץ במערכת הבריאות זה לא משהו שנמצא כרגע על הפרק. הוספנו מאות מיטות שיקום נוספות, במימון משרד הבריאות".

עוד אמר: "אין ספק שהאתגר הגדול של מערכת הבריאות בישראל זה תחום בריאות הנפש. יש כוח אדם אבל לא במערכת הציבורית ואני ורצה לחזק בעיקר את המערכת הזו. אני דואג לילד מקרית שמונה שנגיש רק למערכת הציבורית. מערכת בריאות הנפש נכנסה לאירוע בחסר רציני. זה שנתנו הרבה יותר ממה שאנחנו מסוגלים – לא אומר שאנחנו לא צריכים סיוע נוסף".

לגבי הריצה לראשות עיריית בני ברק: "אני עדיין מועמד לראשות העיר, אבל לא עסוק בקמפיין בכלל. הציבור יכול לראות את הביצועים שלי במשרד הבריאות, זה הקמפיין הכי גדול שיכול להיות".

האזינו



0 תגובות